Sain Lilalta tällaisen:

1285398671_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

1. Pass this award to five bloggers who you love and inspire you:     Tapani mukaan jätän jatkamatta.


2. List 3 things you love:

Ensinnäkin rakastan tietysti perhettäni: miestäni, kahta tytärtäni ja poikaani sekä veljiäni ja heidän perheenjäseniään. Sukusiteet ovat minulle tärkeitä

Toiseksi - en nyt tiedä rakastanko, mutta ainakin pidän erittäin paljon hyvistä tarinoista. Lapsena aloitin saduista, eikä lukeminen ole loppunut. Onneksi työni liittyy osittain kirjoihin ja lukemiseen. Lukupäiväkirjani nimi on Vino monokkeli. Päivittyy laiskasti. Kirjojen ohella elokuvat - kiitos nam!

Käsityöt kolmantena. Minusta on vaikeaa istua telkkarin ääressä, jos ei ole jotain helppoa neuletta käsillä. Käsityön konkreettinen edistyminen on vastapainoa abstraktille työtyölle, ja todella nautin puikkojen liikkeestä ja langan soljumisesta. Kaikenlainen paperiaskartelu on minulle aika kauhistus, olen todella kömpelö.

3. Show a picture you love and explain why

1285399729_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olen todella koti-ihminen, silti pidän valtavasti matkustamisesta ja uusiin kulttuureihin ja paikkoihin tutustumisesta. Ihanaa on kurkistaa ja urkkia, mitä kulman takana on. Yritän välttää turistirysiä, enkä viihdy aurinkorannoilla. Kaupunkilomat, joissa voi vaikkapa piipahtaa jossakin museossa kaupungilla kuljeskelun lomassa, ovat sekä minun että mieheni mieleen. Tämä kuva taitaa olla Lissabonista muutaman vuoden takaa.