Mahtava postipäivä tänäänkin.

Lankahullun yllätys -vaihdossa Lotta ilahdutti jälleen:

Lankataika-kaupan Taikasport-lankaa, kerä Marks & Kattensin Kamomille-puuvillalankaa ja suut makiaks (huomaa revitty kääre) sekä kaunis kortti. Karhu on oma.

1278347055_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Langan upeat sävyt eivät välity kuvassa. Kiitos, Lotta! Oli ilo saada sinut parikseni tässä vaihdossa. Molemmista paketeistasi pidin kovasti.

Aamulla arvoin lohdutuspalkinnon Merjalle. Muutama tunti myöhemmin postilaatikosta löytyi pakettikortti, jossa oli kovin tuttu nimi (juuri olin sen sähköpostiini kysellyt). Novitan neulomon sukkalankavaihdossa oli Merja saanut minut yllätettäväkseen. Mitäs paketissa olikaan: suklaaherkkureseptejä, suklaata ja kaunista turkoosinsävyistä Kirjo-Pirkkaa (minulle uusi tuttavuus) sekä hauska Virkkukoukkusen kortti. Suklaaherkut ovat suosikkejani. Bravuurini on suklaahyytelökakku. Nyt sain lisää ohjeita, nam. Kiitos, Merja!

1278347083_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olen nyt kesä-heinäkuussa ollut mukana kolmessa vaihdossa vastapainoksi vaihdottomalle keväälle. Ihmettelen, miten kaikki paketit ovatkin olleet niin huippuja. Olen myös saanut sellaisia lankoja, jotka ovat minulle ennestään kokeilemattomia. Kiitos vielä kerran myös Sunflowerille ihanasta paketista.

Omat vaihtopakettini samoin kuin arpajaisvoitot ovat vielä vähän vaiheessa. Tällä tai ensi viikolla kuitenkin lupaan ne laittaa matkaan.

Nyt rannalle saunomaan. Josko sitä uskaltaisi uimaankin. Sitten vielä grillataan.