Pyysin Kirsiltä kirjaimen. Sain E:n. Nyt kerron kymmenen E:llä alkavaa sanaa, jotka ovat minulle tärkeitä.

Tässäpä näitä:

Elokuvat
Katson paljon elokuvia – taivaskanavilta, DVD:ltä, elokuvateattereissa. Opettavat paljon elämästä.

Eila
Edesmenneen äitini nimi, ”Ellu”.

Eläimet
Varsinkin koirat ja kissat ovat tärkeitä. Uskollisia ystäviä.

Eino Leino
Eino Leino edustaa tässä kaikkia kirjailijoita. Lukeminen vie muihin maailmoihin ja antaa paljon.

Erityisopettaja
Kiitän häntä mielessäni joka päivä. On hyvänä tukena ja turvana, helpottaa kovasti työpäiviä.

Egypti
Olen aina ollut kiinnostunut faraoista ja Egyptin kulttuurista yleensäkin. Vihdoin olen menossa sinne.

Empatia
Suunnattomasti ärsyttävät ihmiset, joilla ei ole myötäelämisen kykyä.

Escada
Hajuvesimerkki, jota käytän. Alkaa olla taas lopussa.

Esi-isät
Olen hurjan kiinnostunut menneistä ajoista. Sukututkimusta olen joskus tehnyt, ja perinteentutkimus oli sivuaineena opiskeluaikoina.

Ero
Pian tulee kaksitoista vuotta erosta. Kipeä asia vieläkin.

Jos haluat itsellesi kirjaimen, laita kommentti. Lähetän sinulle omasi.