Eilen olin katsomassa tätä. Vappu Jurkka siinä purki melkein valmista villatakkia ja kertoi aloittavansa uuden samanlaisen neulomisen. Tärkeintähän on, että saa ajan kulumaan.

Tänään ovat viikonlopun riennot (perjantaina Ganesissa) kostautuneet ja olen korjannut seitsemän tuntia aineita. Ihan mukava tapa viettää sunnuntaita. Onneksi viikon päästä alkaa loma. Ensin hinkuu hirveästi töihin hän ja sitten odottaa lomaa. Todennäköisesti lomalla pysytellään kotimaisemissa. Kuopuksella on astmakontrolli ja synttärit. Minulle pitäisi tulla se tilaamani kirjahyllykin ensi viikolla.

Miehellä on se ongelma, että hänen on lähdettävä kotoa päästäkseen lomalla eroon töistään. Vähän kyllä miehen kanssa on ollut siitäkin puhetta, että voisi joskus käydä vaikka Hämeenlinnassa, hän kun ei siellä ole koskaan käynyt. Minä olen joskus ollut siellä viikonlopun suggestopedian kurssilla vuonna yksi ja kaksi. Kotimaassakin on ihan mukava matkailla. Viime vuosina olemme käyneet mm. Kotkassa, Raumalla, Porvoossa, Jyväskylässä, Turussa (siellä on kyllä ystäviäkin), kesällä Kajaanissa - ihan vain huvin vuoksi. BlogiMies on sitten vielä moottoripyörällä omilla reissuillaan - taisipa vastikään soitella Ala-Härmästä. Niin - piti kysymäni, kannattaako sinne Hämeenlinnaan tulla/mennä. Hyviä lankakauppoja?