Olen viime aikoina ahkerasti lukenut ja kommentoinut muiden käsityöblogeja. Nyt sitten rohkaistuin perustamaan oman blogin. Olen harrastanut käsitöitä koko ikäni - elämän ruuhkavuosien aikaan vähän vähemmän. Innostuksen käsitöiden tekemiseen olen saanut äidiltäni ja isäni äidiltä, jotka molemmat olivat taitavia tekijöitä. Omat tekeleeni ovat välillä aikamoisia räpellyksiä, mutta tärkeintä kai onkin tekemisen ja kokeilemisen ilo.

Neulon ja virkkaankin. Tilkkutöiden alkeita olen harjoitellut. Tällä hetkellä olen erityisen kiinnostunut lankojen värjäämisestä luonnonväreillä. Käsitöiden ohella tässä blogissa piipahdellaan kirjallisuuden maailmassa. Voipa olla myös, etten osaa olla kommentoimatta katsomiani elokuviakaan. Myös blogikissa ja blogikoira löytyvät talosta - miehen, kahden teinin ja yhden tulevan eskarilaisen ohella. 

Olet sydämellisesti tervetullut Villavaaraan!