Ostin tänään vaa`an, jolla punnitsin lankani. Arvailin lankaa olevan kuutisen kiloa. Totuus kuitenkin valkeni, kun nyssykkä toisensa jälkeen päätyi vaa`alle. Lankaa on 10,5 kiloa. Ei niin paha, etteikö 10%-urakasta selviäisi. Yllätys itselleni silti - miehelle ei. Hänen arvauksensa osui oikeaan.

Pami on suonut minulle kunniamaininnan. Kiitos kaunis. Nyt minäkin olen

833374.jpg

En tätä laita eteenpäin, koska se tuntuu niin monella säännöllisesti lukemallani blogistilla jo olevan. (Lempituoksuni muuten tällä hetkellä on Valentinon Rock`n Rose, joten ehkä olenkin vähän ROCK.)

Olen saanut Leenalta haasteen kertoa seitsemän faktaa itsestäni. Olen jo joskus kertonut osan salaisuuksistani, mutta niitähän riittää. Tässä 7 lisää:

1. Minulla on kolme isoveljeä. Olen perheeni kuopus ja ainoa tyttö - en siis missään tapauksessa esikko.
2. Pureskelen kynsiäni.
3. Kuohahdan aika helposti, tosin lepynkin nopeasti.
4. En tehnyt villasukkia ainakaan kymmeneen vuoteen. Mummot hoitivat sen puolen lapsilleni.
5. Äitini kuoli toistakymmentä vuotta sitten. Yhä vieläkin ajattelen, että äidille pitäisi soittaa ja kertoa kuulumiset.
6. Kuuntelen mielelläni ns. sukkahousuheviä. Scorpparien balladit ovat hyviä.
7. Osaan tehdä kinnasneulakintaan, mutta peukalot on tehtävä virkkaamalla. Muuten tulee reikiä. Minulla on katajainen kinnasneulakin.

Tämän saa ottaa tästä mukaan kuka tahansa. Faktaosiot ovat olleet mielenkiintoisia muiden blogeissa.