Sny ajoittaa pakettinsa hyvin. Tämän viikon olen pakertanut ylppäreiden parissa. Kun tänään raahauduin sohjon seasta kotiin, odotti pöydällä muhkea pussi. Herra eskarilainen oli vielä tänäänkin kotona flunssan takia, on siinä pojalla ollut pysyttelemistä irti paketista.

Sitten sisältöön. Paketissa oli Chevalier-lapaset - kauniin siniset. Oiva pari tulevalle Lambert-huivilleni. Mallia olen ihaillut monesti Tikrun blogissa ja muuallakin. Lapaset ovat juuri sopivat. Onpa vaan jollakin tasainen käsiala. Mukana oli tarpeita tomaatinviljelyä varten, suklaata ja pitkä kirje.

1369172.jpg


Syksyllä nakkasin maahan sny-kierroksen krookukset, katsotaan mitä kevät tuo tullessaan. Pitääpä tuota tomaatinkasvatustakin kokeilla. Niin - minähän asun maalla, maatilalla. Joka kesä minulla on kasvimaa ollut. Täksi kesäksi sitä ei ehkä tehdä (blogiMiehen pyynnöstä). On nimittäin tyttären ja kummitytön tuplarippijuhlat kesällä meillä, eikä kasvimaani yleensä ole ollut pihan kaunistus.

Kiitos, sny! Toivottavasti tuo hankkimasi Mary Oljen Kauneimmat käsityöt ei jäänyt sinulle itsellesi käsiin, minä kun ehdin sen itse ostaa. Äläkä murehdi, en mitään muuta voisi toivoa kuin jotain itse tehtyä. Ihan tarpeeksi oli sisältöä ilahduttamaan maaliskuutani.

Steppaussukat ovat jo jalassa. Bambut 3, langankulutus 60 g. Puikolla silmukoita 14. Ovatkohan ihan minun väriskaalaani? Mukavat ainakin jalassa.

1369175.jpg