Hei,

Olen Sisko Hämäläinen. Asun Vantaalla.
Olen 76 ja ammatiltani olen pystymittaaja.
Harrastan laskettelua ja kalliokiipeilyä.
Minulla on kolme lasta.
Hiukseni ovat ruskeat ja silmäni siniset.
Pidän jatsista ja lempiartistini on Ville Valo.

Hauska tutustua! Kuka sinä olet?

Ota nimeksesi 2. etunimesi ja lähimmän naapurin sukunimi
- asuinpaikaksesi kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla
- iäksesi äidin ikä (kuinka vanha hän olisi nyt)
- ammatiksesi isän ammatti
- harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa
- lasten lukumääräksi se, montako lävistystä sinulla on (kaikki
korvakorut lasketaan).
- hiusten väriksi tämän hetkinen paidan väri
- silmien väriksi tämän hetkinen housujen väri
- musiikkimauksi genre, jota et siedä
- lempiartistiksi tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi

Kerropa omat tietosi minulle!

Itse nappasin tämän Millamilta.

*******************************************************************

Mammutille lähti arpajaispalkinto: joulukalenteri ja lankaa.

1074556.jpg

Nyt Sisko Hämäläinen palaa sorvinsa ääreen.